اخبار اخبار

دسترسی آنلاین به۳۰ پایگاههای اطلاعاتی و مجلات الکترونیکی در داخل و خارج از شبکه دانشگاه (اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی)

الف- دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی  در داخل دانشگاه

۱- مراجعه آدرس: https://online.semantak.ir

۲- انتخاب پایگاه اطلاعاتی مورد نیاز مثل ScienceDirect, Springer, Scopus, wiley, WOS, JCR, Taylor,Proquest, SAGE, IOP,  AIP, ACS, ASME, ACME ……..

 

ب- مراحل عضویت و دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی خارج از دانشگاه

۱- مراجعه آدرس: https://www.semanta.ir

۲-  کلیک بر روی گزینه «ثبت نام» و پر کردن فرم عضویت و انتخاب موسسه خود(وارد نمودن ایمیل سازمانی الزامی است.)

۳-  پس از تکمیل فرم ثبت نام، یک ایمیل حاوی لینک تایید عضویت به ایمیل سازمانی  وارد شده ارسال خواهد شد. کاربر میبایست ایمیل مزبور را باز نموده و لینک تایید را در آن باز نماید تا صحت ایمیل وارد شده مورد تایید قرار گیرد.

۴- پس از تایید  ورود به سایت با نام کاربری و  رمز عبور که موقع ثبت نام وارد کرده است.

۵- کلیک بر روی گزینه دسترسی های مستقیم.

۶- انتخاب  پایگاه اطلاعاتی مورد نیاز  از ۳۰ پایگاه قابل دسترسی 

دسترسی آنلاین به۳۰ پایگاههای اطلاعاتی و مجلات الکترونیکی در داخل و خارج از شبکه دانشگاه (اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی)

الف- دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی  در داخل دانشگاه

۱- مراجعه آدرس: https://online.semantak.ir

۲- انتخاب پایگاه اطلاعاتی مورد نیاز مثل ScienceDirect, Springer, Scopus, wiley, WOS, JCR, Taylor,Proquest, SAGE, IOP,  AIP, ACS, ASME, ACME ……..

 

ب- مراحل عضویت و دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی

۱- مراجعه آدرس: https://www.semanta.ir

۲-  کلیک بر روی گزینه «ثبت نام» و پر کردن فرم عضویت و انتخاب موسسه خود(وارد نمودن ایمیل سازمانی الزامی است.)

۳-  پس از تکمیل فرم ثبت نام، یک ایمیل حاوی لینک تایید عضویت به ایمیل سازمانی  وارد شده ارسال خواهد شد. کاربر میبایست ایمیل مزبور را باز نموده و لینک تایید را در آن باز نماید تا صحت ایمیل وارد شده مورد تایید قرار گیرد.

۴- پس از تایید  ورود به سایت با نام کاربری و  رمز عبور که موقع ثبت نام وارد کرده است.

۵- کلیک بر روی گزینه دسترسی های مستقیم.

۶- انتخاب  پایگاه اطلاعاتی مورد نیاز  از ۳۰ پایگاه قابل دسترسی 

اطلاعیه کتابخانه مرکزی دانشگاه در خصوص ارائه خدمات به دانشجویان به صورت غیر حضوری( مجازی)

با توجه به وضعیت هشدار شیوع بیماری کرونا، کتابخانه مرکزی دانشگاه تمهیداتی را جهت جلوگیری از مراجعه حضوری دانشجویان به شرح ذیل اتخاذ نموده است.

  • ارسال کتب مورد نیاز دانشجویان از طریق پست: دانشجویان محترم می توانند با مراجعه به پورتال کتابخانه مرکزی به آدرس http://lib.sut.ac.irکتابهای مورد نیاز خود را جستجو و مشخصات آن را به همراه اسکن کارت دانشجویی به ایمیل Library@sut.ac.irارسال نمایند و در صورت موجود بودن، کتاب به آدرس اعلامی دانشجو ارسال خواهد شد.
  • امکان تمدید کتب امانتی برای دانشجویان از طریق پورتال کتابخانه مرکزی و همچنین از طریق تماس تلفنی  با میز امانت به شماره تلفن: 04133459182  
  • تامین منابع اطلاعاتی مورد نیاز دانشجویان (مقاله، کنفرانس و E-Books) با ثبت درخواست از طریق ایمیل library@sut.ac.ir
  • امکان دسترسی  دانشجویان تحصیلات تکمیلی به  پایگاههای اطلاعاتی آنلاین:

دانشجویان تحصیلات در صورت داشتن ایمیل دانشگاهی با عضویت در سایت  http://www.semanta.ir و سپس  ورود با نام کاربری و کلمه عبور می توانند از  طریق لینک دسترسی های مستقیم به 30 پایگاه اطلاعاتی آنلاین دسترسی داشته باشند.

  • دانشجویان تحصبلات تکمیلی برای امضاء فرم سمینار (شرکت در کارگاه آموزشی) و همچنین تایید پروپوزال می توانند فرمهای مذکور را به دفاتر دانشکده ارسال کنند تا بصورت یکجا توسط کتابخانه مرکزی مورد بررسی و تایید قرار گیرند.
عدم تشکیل کارگاه آموزشی آشنایی با پایگاههای اطلاعاتی و شیوه های دسترسی به منابه علمی در روز دوشنبه 18 اسفندماه

ه اطلاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در کارگاه آموزشی آشنایی با پایگاههای اطلاعاتی و شیوه های دسترسی به منابع  معتبر علمی روز دوشنبه مورخه 99/12/18 ثبت نام کرده اند می رساند کارگاه مذکور به دلیل نرسیدن به حد نصاب لازم تشکیل نخواهد شد  دانشجویان ثبت نام کننده در تاریخ فوق می تواند   در روزهای چهارشنبه   مورخ 99/12/20  و شنبه مورخ 99/12/23 از ساعت 12 الی 15/30 در کارگاه مذکور شرکت نمایند

اطلاعیه کارگاه آموزشی ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی99 (مجازی)

اطلاعیه کارگاه آموزشی ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی99 (مجازی)

به اطلاع کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی سال تحصیلی 1400-1399 مي رساند بنابر مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه و اهمیت توانمندسازی دانشجویان در استفاده از انواع منابع اطلاعاتی، كتابخانه مركزي به منظور آشنايي دانشجويان وروديهایجدید بامنابع الكترونيكي و پایگاههاي اطلاعاتي يك دوره آموزشي تحت عنوان "کارگاه آموزشی آشنايي با پايگاههاي اطلاعاتي و شيوه های  دسترسی به  منابع معتبر علمي " در تاریخ های مشروحه ذیلبرگزار مي نماید.  علاقمندان می توانند مشخصات و تقاضای  خود را تا تاریخ ۲ اسفندماه برای شرکت در یکی از کارگاهها به ایمیل library@sut.ac.ir ارسال نمایند

لازم به توضیح  است كه براساس مصوبه شوراي تحصيلات تكميلي دانشگاه، شركت كليه دانشجويان تحصيلات تكميلي  در اين کارگاه اجباريمي‌باشد.

ویژه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد

روز

تاریخ برگزاری

ساعت برگزاری

دوشنبه

04/1۲/99

12 الی 30/15

چهارشنبه

06/12/99

9 الی30/12

یکشنبه

10/12/99

9 الی30/12

سه شنبه

12/12/99

12 الی 30/15

شنبه

16/12/99

9 الی30/12

دوشنبه

18/12/99

9 الی30/12

چهارشنبه

20/12/99

12 الی 30/15

شنبه

23/1۲/99

12 الی 30/15

ویژه دانشجویان دوره دکتری

چهارشنبه

18/01/1400

30/12 الی 30/15

دپشنبه

23/01/1400

9 الی 12

 

                                               کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد

نمایش 5 - 1 از 29 نتیجه
تعداد در هر صفحه 5
از 6