اخبار اخبار

اطلاعیه کتابخانه مرکزی دانشگاه در خصوص ارائه خدمات به دانشجویان به صورت غیر حضوری با شروع سال تحصیلی جدید

ضمن گرامیداشت هفته دفاع  مقدس و تبریک شروع سال تحصیلی جدید و با عنایت  به ادامه شیوع بیماری کرونا و آموزش مجازی ، کتابخانه مرکزی دانشگاه تمهیداتی را جهت تامین منابع  اطلاعاتی و  کتابهای مورد نیاز  دانشجویان به شرح ذیل اتخاذ نموده است.

  • ارسال کتب مورد نیاز دانشجویان از طریق پست:دانشجویان محترم می توانند با مراجعه به پورتال کتابخانه مرکزی به آدرس http://lib.sut.ac.irکتابهای مورد نیاز خود را جستجو و مشخصات آن را به همراه اسکن کارت دانشجویی به ایمیل Library@sut.ac.irارسال نمایند و در صورت موجود بودن، کتاب به آدرس اعلامی دانشجو ارسال خواهد شد.
  • امکان تمدید کتب امانتیبرای دانشجویان از طریق پورتال کتابخانه مرکزی و همچنین از طریق تماس تلفنی  با میز امانت به شماره تلفن: 04133459182  
  • تامین منابع اطلاعاتیمورد نیاز دانشجویان (مقاله، کنفرانس و E-Books) با ثبت درخواست از طریق ایمیل library@sut.ac.ir
  • امکان دسترسی  دانشجویان تحصیلات تکمیلی به  پایگاههای اطلاعاتی آنلاین خارج از شبکه دانشگاه: دانشجویان تحصیلات در صورت داشتن ایمیل دانشگاهی با عضویت در سایت  http://www.semanta.ir و سپس  ورود با نام کاربری و کلمه عبور می توانند از  طریق لینک دسترسی های مستقیم به30 پایگاه اطلاعاتی آنلاین دسترسی داشته باشند.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی کتابخانه مرکزیhttps://t.me/sahand_centeral_libمراجعه فرمایید

                                        کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد

 

اعلام تعطیلی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه

به اطلاع کلیه دانشجویان و مراجعان محترم دانشگاه می رساند کلیه فعالیت های کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه ز تاریخ 1400/05/23 لغایت 1400/06/03 تعطیل می باشد لذا خواهشمند است پیگیری انجام امورات مربوطه بعد از بازه زمانی فوق الذکر صورت پذیرد.

دسترسی آنلاین به۳۰ پایگاههای اطلاعاتی و مجلات الکترونیکی در داخل و خارج از شبکه دانشگاه (اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی)

الف- دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی  در داخل دانشگاه

۱- مراجعه آدرس: https://online.semantak.ir

۲- انتخاب پایگاه اطلاعاتی مورد نیاز مثل ScienceDirect, Springer, Scopus, wiley, WOS, JCR, Taylor,Proquest, SAGE, IOP,  AIP, ACS, ASME, ACME ……..

 

ب- مراحل عضویت و دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی خارج از دانشگاه

۱- مراجعه آدرس: https://www.semanta.ir

۲-  کلیک بر روی گزینه «ثبت نام» و پر کردن فرم عضویت و انتخاب موسسه خود(وارد نمودن ایمیل سازمانی الزامی است.)

۳-  پس از تکمیل فرم ثبت نام، یک ایمیل حاوی لینک تایید عضویت به ایمیل سازمانی  وارد شده ارسال خواهد شد. کاربر میبایست ایمیل مزبور را باز نموده و لینک تایید را در آن باز نماید تا صحت ایمیل وارد شده مورد تایید قرار گیرد.

۴- پس از تایید  ورود به سایت با نام کاربری و  رمز عبور که موقع ثبت نام وارد کرده است.

۵- کلیک بر روی گزینه دسترسی های مستقیم.

۶- انتخاب  پایگاه اطلاعاتی مورد نیاز  از ۳۰ پایگاه قابل دسترسی 

دسترسی آنلاین به۳۰ پایگاههای اطلاعاتی و مجلات الکترونیکی در داخل و خارج از شبکه دانشگاه (اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی)

الف- دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی  در داخل دانشگاه

۱- مراجعه آدرس: https://online.semantak.ir

۲- انتخاب پایگاه اطلاعاتی مورد نیاز مثل ScienceDirect, Springer, Scopus, wiley, WOS, JCR, Taylor,Proquest, SAGE, IOP,  AIP, ACS, ASME, ACME ……..

 

ب- مراحل عضویت و دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی

۱- مراجعه آدرس: https://www.semanta.ir

۲-  کلیک بر روی گزینه «ثبت نام» و پر کردن فرم عضویت و انتخاب موسسه خود(وارد نمودن ایمیل سازمانی الزامی است.)

۳-  پس از تکمیل فرم ثبت نام، یک ایمیل حاوی لینک تایید عضویت به ایمیل سازمانی  وارد شده ارسال خواهد شد. کاربر میبایست ایمیل مزبور را باز نموده و لینک تایید را در آن باز نماید تا صحت ایمیل وارد شده مورد تایید قرار گیرد.

۴- پس از تایید  ورود به سایت با نام کاربری و  رمز عبور که موقع ثبت نام وارد کرده است.

۵- کلیک بر روی گزینه دسترسی های مستقیم.

۶- انتخاب  پایگاه اطلاعاتی مورد نیاز  از ۳۰ پایگاه قابل دسترسی 

اطلاعیه کتابخانه مرکزی دانشگاه در خصوص ارائه خدمات به دانشجویان به صورت غیر حضوری( مجازی)

با توجه به وضعیت هشدار شیوع بیماری کرونا، کتابخانه مرکزی دانشگاه تمهیداتی را جهت جلوگیری از مراجعه حضوری دانشجویان به شرح ذیل اتخاذ نموده است.

  • ارسال کتب مورد نیاز دانشجویان از طریق پست: دانشجویان محترم می توانند با مراجعه به پورتال کتابخانه مرکزی به آدرس http://lib.sut.ac.irکتابهای مورد نیاز خود را جستجو و مشخصات آن را به همراه اسکن کارت دانشجویی به ایمیل Library@sut.ac.irارسال نمایند و در صورت موجود بودن، کتاب به آدرس اعلامی دانشجو ارسال خواهد شد.
  • امکان تمدید کتب امانتی برای دانشجویان از طریق پورتال کتابخانه مرکزی و همچنین از طریق تماس تلفنی  با میز امانت به شماره تلفن: 04133459182  
  • تامین منابع اطلاعاتی مورد نیاز دانشجویان (مقاله، کنفرانس و E-Books) با ثبت درخواست از طریق ایمیل library@sut.ac.ir
  • امکان دسترسی  دانشجویان تحصیلات تکمیلی به  پایگاههای اطلاعاتی آنلاین:

دانشجویان تحصیلات در صورت داشتن ایمیل دانشگاهی با عضویت در سایت  http://www.semanta.ir و سپس  ورود با نام کاربری و کلمه عبور می توانند از  طریق لینک دسترسی های مستقیم به 30 پایگاه اطلاعاتی آنلاین دسترسی داشته باشند.

  • دانشجویان تحصبلات تکمیلی برای امضاء فرم سمینار (شرکت در کارگاه آموزشی) و همچنین تایید پروپوزال می توانند فرمهای مذکور را به دفاتر دانشکده ارسال کنند تا بصورت یکجا توسط کتابخانه مرکزی مورد بررسی و تایید قرار گیرند.
نمایش 5 - 1 از 31 نتیجه
تعداد در هر صفحه 5
از 7